miércoles, 28 de julio de 2010

PINZITA ALTERADA...

hola hoy quiero compartirles mi labor...altere una pinzita de tender ropa y la apropie como base(portaretrato) para una foto de mi bebe y yo. Esta pinzita la decore de la siguiente forma, primero pinte la pinzita de color dorado, despues dibuje una osita de los preciosos momentos y la pinte con gises de colores al pastel y le aplique un encajito haciendo la idea de una faldita tipo bailarina de ballet clasico, le agrege un moñito y la pege a la pinzita por ultimo agrege la foto y ya quedo puedo lucir la foto con un tierno detalle digo aparte de mi bebe y este fue mi resultado haber que les parece saludos y bendiciones.

4 comentarios:

María dijo...

Qué bonito rubi!!

Anónimo dijo...

Howdy just wanted to give you a brief heads up and let you know a
few of the pictures aren't loading correctly. I'm not sure why but I think its a
linking issue. I've tried it in two different internet browsers and both show the same results.
Here is my website ... piano lessons

Anónimo dijo...

I've been surfing on-line greater than 3 hours as of late, but I never discovered any attention-grabbing article like yours. It's lovely worth enough for me.
In my view, if all webmasters and bloggers made excellent content as you did, the web will be a lot more useful than ever before.
Also visit my weblog ; clean my pc

Anónimo dijo...

Great work! That is the type of information that should be shared across the web.
Disgrace on the search engines for now not positioning this put up
upper! Come on over and visit my website . Thanks =)
Also see my web site :: free iphone